Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  • księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • spis inwentaryzacyjny,
  • rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • rejestr wydanych legitymacji pracowniczych,
  • księga uczniów w szkole,
  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  • księga uchwał rady pedagogicznej,
  • protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  • zestawienie raportów miesięcznych stołówki szkolnej,
  • archiwum szkolne 

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U.2016.922 t.j.)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach :

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

15-03-2017 - Edycja treści.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 109